ChatbotAssistant

Instrukcja systemu rezerwacji

Niniejsza instrukcja przeprowadzi Cię przez proces utworzenia oraz późniejszego zarządzania zaawansowanym systemem rezerwacji, który w pełni obsługują nasze inteligentne chatboty. Dzięki temu przewodnikowi szybko i skutecznie skonfigurujesz system dopasowany do specyfiki Twojej działalności biznesowej.

Wybór typu działalności

Wybór modelu biznesowego pozwoli nam dopasować instrukcję do specyfiki Twojej branży:

Usługi

Salony, gabinety, fryzjerzy, masaże

Wybrane

Gastronomia

Restauracje, kawiarnie, bary, catering

Wybrane

Wypożyczalnie

Samochody, sprzęt, sale, narzędzia

Wybrane

Hotele

Hotele, pensjonaty, apartamenty

Wybrane
Oczekiwanie na wybór...

Wybierz jeden z modeli biznesowych powyżej, aby odblokować dalsze kroki instrukcji.

Sekcja zablokowana

Wybierz model biznesowy powyżej, aby odblokować tę sekcję instrukcji.

Utworzenie systemu rezerwacji

1

Utworzenie nowego chatbota

Rozpocznij od utworzenia nowego chatbota poprzez kliknięcie w menu "Stwórz Chatbota".

2

Wybór sposobu integracji

Następnie wybierz sposób integracji swojego chatbota z systemami:

  • Widget na stronę - dla osadzenia chatbota na Twojej stronie internetowej
  • API Integration - dla zaawansowanej integracji z własnymi systemami
  • Facebook Messenger - dla komunikacji przez Messengera
3

Włączenie systemu rezerwacji

Aby włączyć funkcjonalność rezerwacji dla Twojego chatbota, zaznacz opcję:

System rezerwacji i umawiania terminów
Dodaj możliwość umawiania wizyt i zarządzania terminami
Pozwól klientom umawiać wizyty, sprawdzać dostępne terminy i zarządzać rezerwacjami bezpośrednio przez chatbota. Idealne dla usług, restauracji, gabinetów i każdej działalności wymagającej planowania terminów.
Wskazówka: Po zaznaczeniu tej opcji pojawią się dodatkowe pola konfiguracyjne specyficzne dla systemu rezerwacji.
4

Wybór modelu działalności

Po zaznaczeniu opcji systemu rezerwacji pojawi się pole wyboru "Model działalności":

Ważne: Wybór modelu działalności determinuje dalsze kroki konfiguracji systemu rezerwacji. Każdy model ma specyficzne opcje dostosowane do charakteru danej branży.