Zgłoś problem
Skontaktuj się z naszym zespołem technicznym
Priorytet zgłoszeń
Krytyczne problemy są rozwiązywane w ciągu 2-4 godzin. Standardowe zgłoszenia w ciągu 24 godzin.
Wybierz kategorię problemu
Krytyczny
Usługa niedostępna
Błąd
Nieprawidłowe działanie
Konto
Problemy z logowaniem
Płatności
Problemy z rozliczeniem
Funkcjonalność
Prośba o nową funkcję
Inne
Pozostałe zagadnienia
Email Support
Wyślij szczegółowy opis problemu na nasz adres wsparcia technicznego
Odpowiedź w ciągu 24h
Zgłoszenie błędu
Specjalny szablon dla zgłaszania błędów z automatycznymi informacjami technicznymi
Priorytet - odpowiedź w ciągu 4h
Ogólne pytania
Masz pytanie dotyczące działania serwisu lub potrzebujesz pomocy? Zadaj nam pytanie
Odpowiedź w ciągu 24h
Statystyki wsparcia
< 4h
Średni czas odpowiedzi
98%
Zadowolenie klientów